donderdag 10 april 2014

Regen



barbeque
gisteravond heb ik een barbeque georganiseerd. het was schitterend weer en het was erg gezellig. voor het geval het ging regenen had ik alles goed afgedekt met plastic. dat was nu en dan wel een beetje behelpen tijdens het barbequen maar dat was juist interessant. want omdat we aan de tafel vastzaten werden we allemaal een soort van jarig. toen het nog altijd niet geregend had, besloten we om zelf de tuinslang in te schakelen.








want je bent jarig
lef en blijdschap zijn volgens mij belangrijke ingrediënten van een verjaardag. een jarige kan zichzelf moedig iets aandoen en daar vrolijk van worden. voor een leven als verjaardag geldt maar één reden, waarover je je kunt blijven verbazen omdat ie nergens op slaat en die toch alles wat je doet rechtvaardigt.





ik moet toegeven dat ik er hier een beetje uitzie als een viezerik.


1 opmerking:

  1. Kees, je maakt mijn dag. Ik schaterlach.
    Eerlijk gezegd verbaast het me dat men je in de hoedanigheid van kunstenaar nog niet heeft ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen