maandag 14 april 2014

Tompouce



waarom zou niet ieder van zijn leven een verjaardag maken?
ik heb bijvoorbeeld vandaag van mijn bed een tompouce gemaakt. de tompouce is wel een beetje aan de kleine kant maar als ik me opkrul als een foetus of sokken aandoe 's nachts ligt ie verder heerlijk zacht en smeuig als het ware. een goede nachtrust is belangrijk. als je in een tompouce gaat slapen, tegen jezelf welterusten zegt terwijl je het glazuur tot aan je kin optrekt, zul je de volgende dag wakker worden, je nog eens omdraaien in de room en de vraag stellen of je  wel echt degene bent die op dat moment ontwaakt. je ligt in een tompouce, er is iets aan de hand vandaag. ik lijk wel iemand anders bedenk je dan je kijkt naar je handen je benen - je kunt je ze nog gewoon bewegen - en ineens begrijp je: natuurlijk. ik ben jarig vandaag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten